Sunday, October 16, 2011

Nur Izni Husna :)

Assalamualaikum ...
                    Ni lah orang yang kite nak cakap pasal hari ni

Untuk post kali ni , aku nak post sume kengkawan aku .
Sampai bulan 11 kot tak habis jkjk

Ok . Nie bestfriend aku yang paling baik , paling pandai , paling comel and
semua yang 'paling-paling' lagi lah.

Name : Nur Izni Husna Bt Ismail
D.O.B : 23 February 1999 (takkan 2011 kot)
Hobby : Singing :)
Ambition : Entah ~
Blog : Ferrero Vanilla Paris
Facebook : Izni Husna

Tu sikit je , nak banyak lagi contact ah die . Die berfikiran terbukak .
Ciri2 nye :-

Die comel .    (jangan kembang , husna . nanti terkoyak lak)  :)
Suare die sedap .   (suare sedap tak menang competition pon, even lead singer)  :)
Die pandai .   (trial UPSR kau dapat 4A 1B kan ? if i'm not mistaken )  :)
And die suke sangat posing , mentang2 lawa :)

                            Nak tergelak aku tengok : D
                                                         

Tapi die pandai simpan rahsie . Aku dah gune khidmat die selama 2 tahun je .
Taklah hebat sangat . Sume orang suke kawan dengan die. Tak tahu nape .
Ade aura tersendiri kot . eleh ! ingat die sorang je ke yang ade aura , aku pon ade ah . tak nak tunjuk je



Ok lah . Ku hentikan percakapanku di sini sahaje .
Nanti husna terlebih kembang pulak bile aku puji dye melebih2 lak...
Di akhiri dengan muke boleh blah dye tu . MASTERPIECE !

                      Comel x ? Kalo x , aku kasi dye RM10 , nak ?




Wassalam ,
Alya !!

No comments: